יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

מזמן לא הייתי כאן....

שלום לכולם,
מזמן לא הייתי כאן בבלוג הקטן והחמוד שלי, מסיבות אישיות, אבל הנה אני כאן וזה מה שחשוב (:
אז מה חדש בתחום הקולינארי? אבי לוי ממאסטר שף פתח מסעדה חדשה בירושלים, העונה החדשה של מאסטר שף תיכף תגיע לכאן, איתי שגב זכה בהישרדות ו... אני הכרתי אתר מ-ע-ו-ל-ה של מתכונים ואוכל.

רציתי לשתף אתכם באתר הזה שאני הכרתי. מסתבר שהוא קיים כבר די הרבה זמן. קוראים לו FoodsDictionary והוא מכיל המון מוצרים ומאכלים עם מידע תזונתי מלא.
מצאתי באתר מלא מתכונים שאהבתי מכל הקטגוריות - סושי, מתכונים לטבעוניים (יש אחת בשם נטלי שהיא אלופה ממש), ללא גלוטן, ממולאים ועוד...

הדבר שהכי אהבתי שם שכל מתכון באתר מלווה בערך תזונתי מלא. יש רשימה של מצרכי המתכון ולכל מצרך כזה יש ערך תזונתי כאמור באתר. פשוט מחשבה גאונית.

לפני ראש השנה הצצתי קצת באתר וגיליתי שיש גם כן מתכונים כאלו לחגים. אני ממליצה לכם לבקר שם - יש מתכון נהדר של אורז חמוץ מתוק עם גרעיני רימון ועוד המון עוגות דבש ומאכלים טובים.

הנה הקישור לאתר המיוחד הזה:
http://www.foodsdictionary.co.il/

תודה ושתהיה שנה טובה וחג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה