יום שלישי, 29 במרץ 2011

שייקים של פירות

שלום לכולם ושבוע טוב,
השבוע אני רוצה לדבר על שייקים פירות - הילדים שלי לא אוהבים פירות טריים. לאחרונה מצאתי את הפיתרון לכך שהם יתחילו לאכול פירות, כי כולם יודעים שפירות הם בריאים נורא וחשוב לאכול פירות מגוונים.

התחלתי לטחון להם את הפירות למיצי פירות ומסתבר שזה להיט בבית. הדבר הכי קשה בשבילי הוא לנקות לאחר מכן את המכונה בכל יום....אבל אני מוכנה ל"סבל" הזה כדי שהילדים שלי יהנו מהפירות ויקבלו את הויטמינים והמינרלים האלו.

השייק הראשון שהכנתי להם היה שייק סטנדרטי שלי תות, בננה, מלון ותמר. נשמע בנאלי נכון? אבל עדיין, שייק מדהים, במיוחד אם אתם מוסיפים קצת חלב.
את השייק השני הכנתי להם יום למחרת עם תפוח, אגס, בננה ותפוזים - בשייק הזה לא כדאי להוסיף חלב כי יש את מיץ התפוזים...אני אהבתי מאוד את הבחירה הזו אך הילדים שלי קצת פחות. אתם מוזמנים לנסות ולהגיד לי איך יצא לכם.

בשייק השלישי והאחרון כבר התפרעתי - הוספתי קיווי, אפרסמון, תפוז, אפרסק, אגס, מלון ובננה. את האמת שיצא די מעורבב ודי לא טעים. מסתבר שלא צריך לערבב יותר מדי פירות אלא האידיאל הוא 3-4 פירות בשייק.

מה דעתכם? מה השייק האהוב עליכם? אשמח לשמוע רעיונות נוספים!
תודה,
חלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה